sobota 15. února 2014

Goodreads TAG

Nejdřív se chci moc omluvit všem svým affs za malou aktivitu a že jsem v poslední době moc neobíhala. Ve škole toho teď máme fakt hodně a tak nemám moc času na blog:( Mrzí mě to a slibuju, že teď to bude lepší. Za týden máme prázdniny, tak to snad bude více času:)
Rozhodla jsem se zapojit do Goodreads tagu. Pro ty, kdo neví o co jde, Goodreads.com je něco jako databáze knih, které jste přečeli, nebo v budoucnu chcete přečíst.

1. Jakou knihu jste naposledy přečetli?
Naposledy jsem četla Divergenci od Veronicy Roth. Měla jsem ji přečtenou celkem rychle a strašně se mi líbila.

2. Co právě čtete?
Momentálně čtu knížku Chvíle před koncem od Lauren Oliver. Jinak mám ještě rozečtené Rekviem za sen.

3. Jakou knihu jste naposledy zařadili do poličky to-read?
Rezistenci, druhý díl Divergence a Obraz Doriana Greye od Oscara Wilde.

4. Jakou knihu plánujete přečíst potom, až dočtete, co právě čtete?
V plánu mám přečíst Milý Johne od Nicolase Sparkse a Delirium od Lauren Oliver.

5. Používáte hvězdičkové hodnocení?
Používám.

6. Máte wishlist? 
Mám, a je na něm asi 70 knih. 

7. Jakou knihu si plánujete koupit jako další?
Asi Ten, kdo stojí v koutě, možná i v originále. Pak bych ještě chtěla knihu Dokonalý pár.

8. Jaké jsou vaše oblíbené citáty? Podělte se!

Bolest se dožaduje procítění. - Hvězdy nám nepřály
"We accept the love we think we deserve" - Ten, kdo stojí v koutě
"You love me. Real or not real?" I tell him, "Real." - Hunger Games-Síla vzdoru
Bez bolesti by člověk nepoznal radost. - Hvězdy nám nepřály

9. Vaši oblíbení autoři?
Suzanne Collins, J.K.Rowling, J.R.R. Tolkien, John Green, Nicolas Sparks, Kerstin Gier,..

10. Jste na Goodreads v nějaké skupině?
Jsem ve skupině Čtenářský klub


2 komentáře:

  1. Zaujmavé :3 Do toho čitatelského klubu by som šla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super :*
    Taky ráda čtu,ale poslední dobou není čas:(
    Hlásneš pro mě please zde:http://iheartprettylittleliars.blog.cz/1402/4-kolo-sonpostavy-pll#
    ? Předem díky :)

    OdpovědětVymazat