sobota 25. ledna 2014

Inspiration: How to relax


Ahoj! Rozhodla jsem se napsat nějaké tipy na to, jak si užít čas pro sebe, jak relaxovat. Všichni to známe, ve škole nás drtí, venku zima a celkově počasí, že by psa nevyhnal (to přísloví se mi líbí:D). Dávám sem pár tipů co třeba dělám já, když si potřebuju odpočinout. Třeba tady najdete taky nějakou inspiraci:)


Jednou z hlavních věcí, u kterých si nejvíce odpočinu je čtení. Když mám více času, udělám si horkou čokoládu nebo čaj, zapálím si svíčku a vezmu si nějakou knížku. Při tom se relaxuje jedna báseň:3 Momentálně čtu knihu Rudá jako rubín.

Určitě většina z vás taky ráda relaxuje u dobrého filmu se spoustou jídla. Já to naprosto miluju. Nejlepší je, když mám třeba celý den a udělám si maraton filmů. Třeba Harryho Pottera, Pána prstenů nebo Twillight. Když si k tomu vezmu něco dobrého, je mi fajn. Už dlouho přemýšlím, že bych si zase nějaký ten maraton udělala. Nemáte nějaké tipy na série filmů? :)


Někdy třeba když příjdu ze školy a nemám na nic chuť, jen tak si lehnu s notebookem a pustím si k tomu hudbu.


Kdyř je venku ucházející počasí, chodím ven fotit. Většinou chodím na louku, kterou máme za domem. Je to hrozně klidné místo a taky krásné. P.S. moje fotka:)













V létě pro mě relaxaci taky představovaly vyjížďky na kole, teď v zimě ale třeba ráda zajdu do fitka. I aktivně se dá odpočívat:)

Nejlepším odpočinkem je samozřejmě spánek. Miluju, když můžu o víkendech spát třeba do 11.


A jak relaxujete vy? :)

6 komentářů:

  1. Tiež relaxujem pri knížke, maratóne filmov alebo v prírode :3 :D

    OdpovědětVymazat
  2. já nerelaxuji, raději cvičím... Poslední dobou nemám na filmy moc chuť. :) Nějak mi to přijde jako ztráta času, ale kydž běží v noci v telce něco dobrého, tak to zkouknu a přitom jsem na kompu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež spánok. A kniha nesmie chýbať :D Bez toho by som neprežila.
    A takmer každý deň si pozriem jednu epizódu môjho obľúbeného seriálu :D
    samozrejme, ani u mňa nesmie chýbať šport. Kadý deň aspoň polhodinku pilates :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hlas pro Dominique tady prosím:http://iheartprettylittleliars.blog.cz/1402/2-kolo-sonpostavy-pll#
    :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já spíše nějakou pořádnou hudbu a na plný kecy a je to v pohodě :D bez hudby prostě nežiju ;) (takže mezi moji hudbu nepatří jenom písničky, ale třeba mě stačí když pár hodin strávím u klavíru :3 ) no a když si zajdu zaběhat nebo na procházku, nebo někam s těma kámošama nebo ať už je to nějaká koupel neuškodí :33

    OdpovědětVymazat
  6. Nejradši relaxuju u knihy nebo někde v přírodě :D A jídlo to naprosto souhlasíííím :DDDD Mňam..Meloun***

    OdpovědětVymazat