sobota 14. prosince 2013

Christmas shopping + The Hobbit


Aloha!
Včera jsem se vydala na předvánoční nákupy. Po škole jsme jeli s kámoškami do obchoďáku. Nejdřív jsme zašly na oběd do McDonaldu a pak jsme se vydaly na lov dárků. Jelikož jsem neměla ještě žádný, modlila jsem se ať tam něco seženu. Asi po třech hodinách procházení obchodů jsem našla, co jsem potřebovala.
Byla jsem celkem spokojená. Ale už mě šíleně bolely nohy a fakt jsem potřebovala pauzu. Tak jsme zašly do 5D kina. Vybraly jsme film, který se jmenoval Panic House. Samozřejmě jsme dovnitř vcházely suverénně, my přece nebudem řvát jak všichni před námi. To jsme se spletly. Větší šílenost jsem nazažila:D Řvaly jsme jak pominuté a ještě k tomu mě tam úplně zlili vodou:D Ale stálo to za to.




Pak jsem byla asi ve dvou knihkupectvích, kde jsem ztrávila asi dvě hodiny. Kámošky už šílely a říkaly, že nejsem normální. Pokud jde o knihy, tak nejsem no:D Ale koupila jsem si další díl Upířích deníků a taky nějaké knížky pro mamku a bráchu. Taky jsem si v jednom obchůdku koupila vánoční čepici.
Pak jsme to zakotvili ve Starbucksu. Dala jsem si oříškové latté. Naprostá mňamka.



Ve 4 nám začínalo kino. Měli jsme rezervaci na premiéru nového dílu Hobita.
 Boží film! Některé momenty ve filmu fakt stály za to, zvlášť když se celé kino řehnilo:D Fakt mě film strašně bavil, ani jsem nevnímala čas. Hudba, efekty, herci, prostě naprosto dokonalé. Já jsem si zamilovala postavu Thranduila, krále lesníc lefů. Ten jeho hlas:3



Nejlepší byl soundtrack k filmu. Když u závěrečných titulků začla hrát tahle moje srdcovka, málem jsem se rozbrečela. Zbožňuju Eda:3

Byl to prostě boží den!

Co vy a vánoční nákupy? Byli jste taky na premiéře Hobita? :)

2 komentáře:

  1. Začínam tak rozmýšlať že si asi pozrieť Hobita aj pána prsteňov + upírie denníky. 5D kino by som chcela vyskúšať ale na horor by som asi nešla. Kníhkupectvo to je moje. Niekedy by som rada zašla aj do toho Starbrucksu či čo :D

    OdpovědětVymazat