neděle 5. ledna 2014

My playlist #1


Ahojky,
rozhodla jsem se udělat zase nějaký ten playlist songů, které v poslední době nejvíce poslouchám. Říkám si, že bez hudby bych už ani nemohla být. Dokáže mi vždycky zlepšit náladu nebo uklidnit. Je to prostě lék:)
Snad si tady najdete taky nějakou svou oblíbenou. Pokud máte taky nějakou svoji srdcovku, sem s ní:)


Tuhle písničku často slyším v rádiích a vždycky jsem si říkala, co je to za skvělou písničku? Avril jsem podle hlasu poznala, ale když jsem zjistila, že s ní zpívá zpěvák z Nickelback, zalíbila se mi ještě víc.



Jamese v poslední době poslouchám hodně často. V březnu totiž jedem s kámoškou na jeho koncert do Prahy!! Neskutečně se těším, až uslyším jeho hlas naživo. 

Tahle písnička mě asi hned tak nepřejde. Musím si ji pustit alespoň jednou za den. Ten hlas a Edova kytara je prostě dokonalá dvojice:)








A na závěr ještě jednou James:3




4 komentáře:

  1. Většinu těch písniček znám a vážně je mám hodně ráda, nejvíce je slyším v rádiu, nebo když si to někdo dává ve škole do repráku :D :) samozřejmě o přestávce.. :D :))
    taky bych bez hudby nežila :/ :D

    OdpovědětVymazat
  2. Často teraz počúvam Idina Menzel-Let it go alebo Demi Lovato-Let it go. Alebo moja srdcovka Imagine Dragons-Radioactive :3

    OdpovědětVymazat
  3. Z týchto mám asi najradšej Hey Brother ! :D Ale aj od Avril.
    Moje srdcovky sú však niekde inde. Všetky pesničky od Birdy.
    :)))))

    OdpovědětVymazat
  4. Já poslouchám John Newman-Love me Again:)

    OdpovědětVymazat