úterý 10. prosince 2013

In love with reading


Zdravím!
Tenhle článek bych chtěla věnovat knihám, které čtu a proč.
Na úvod chci říct, že čtení je jeden z mých největších koníčků. Často když se nudím, nemám náladu, nebo když je třeba hnusné počasí, knížka je vždycky můj zaručený únik z reality. Ponořit se do příběhu, najít si v knize své oblíbence a prožívat to s nimi, je to nejlepší. Musím uznat, že některé postavy z knih mám raději než některé skutečné lidi. Miluju knihy a plánuju si pořídit obří knihovnu, kde budu mít všechny svoje nejoblíbenější knížky:)



Právě čtu knížku Ten, kdo stojí v koutě. Je to skvělá kniha, kterou mi doporučila a půjčila kamarádka. Přijde mi hrozně roztomilá a s hlavní postavou se mnohokrát ztotožňuju. Plánuju si ji koupit na Vánoce a určitě bych ji doporučila.



Pak mám rozečtenou knihu Hobit. Tu jsem plánovala přečíst strašně dlouho, protože miluju knihy od Tolkiena. Považuju ho za jednoho z nejlepších spisovatelů vůbec. Taky se mi to hodí, protože je teď v kinech druhý díl a já chtěla vidět, jak dokázali knížku zfilmovat. Mimochodem, na film se strašně těším, viděla jsem jedničku a byla jsem nadšená:)

No a pak ještě čtu první díl Upířích deníků. Je to proto, protože sleduju seriál a byla jsem hrozně zvědavá, jestli je to stejné. Samozřejmě že je to úplně jinak. Ale mě to nevadí, seriál i kniha má něco do sebe. Určitě si plánuju pořídit si více dílů (u nás jsou ve slevě:D).



Snad jsem vám dala nějakou inspiraci:)

Co právě čtete vy? :)

3 komentáře:

  1. Ja práve čítam prekliatie vlkov :D :D
    A je to krásna kniha, druhé pokračovanie Nočného tieňa :D
    Aj ja mám rada knihy a chcela by som si vytvoriť vlastnú knižnicu. Aj keď malú, ale útulnú :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne článok. Čítanie kníh je moja najvätšia záľuba. Len škoda že nemáme rovnaký vkus :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já zrovna nic nečtu, nikdy mi na to nezbývá čas :(

    OdpovědětVymazat