pondělí 23. prosince 2013

Christmas is HERE!


Ahoj, tak už je to tady!! Už zítra je tady Štědrý den, na který jsme čekali celý rok (alespoň já určitě:D). Taky se tak těšíte? :3


Já musím přiznat, že jsem se nemohla dočkat. Hlavně jsem se nejvíc těšila na volno, protože už mám školy a všech písemek plné zuby.

Prostě miluju Vánoce. Mimo to, že slavím taky narozeniny, mám prostě ráda celkově tu atmosféru.
Na štědrý den většinou spím co nejdýl. Jakmile vstanu snídám vánočku s kakaem (mňamka!) a pak celé dopoledne koukám na vánoční filmy v televizi. Taky pomáhám mamce se salátem a s přípravami stolu. Před večeří jsem už tak natěšená, že to nejde vydržet. Už dneska mám strašnou chuť na rybu s bramborovým salátem. Pak je tu taky cukroví. Asi týden už chodím na tajné výpravy pro cukroví na půdu (ale pššt!).
Snažím se po celém domě vytvořit pořádnou vánoční atmosféru. Pouštím koledy, udělala jsem výzdobu a koukám na vánoční filmy.
Jediné, co na atmosféře moc nepřidává je, že není sníh. Počasí je skoro jako na jaře. Ikdyž je fajn, že svítí slunce, alespoň trošku sněhu by být mohlo.

Dneska jsme s rodičema jeli na poslední nákupy na zítřek. Ve městě bylo skutečně narváno. Lidi šíleli, v obchodech přeplněno a věcí v obchodech už byl nedostatek. Prostě hrůza. Prošli jsme pár obchodů a pak si zašli na oběd do restaurace. Dala jsem si steak s pepřovou omáčkou mimochodem:) Večer jsem ještě byla s kámoškou v lese, protože si tam vždycky úžasně vyčistím hlavu. Navíc to krásné počasí to úplně vybízelo.
Večer jsme s taťkou zdobili stromeček. U nás už prostě víc vánoční atmosféra ani být nemůže.


Tak přeju všem krásné Vánoce, užijte si pořádně volno, a nezapomeňte, že svátky nejsou o dárcích:)

Něco pro vánoční náladu i u vás:)




5 komentářů:

  1. uplně hrozně se těšim. :333333 . jináák .. mám i novej blogspot .. ale víc budu chodit na bločeek . blogspot: colour-fashioon.blogspot.cz ... :D .. mnoo. pá JindřiNa.3

    OdpovědětVymazat
  2. Presne, vianočná atmosféra by aj bola, ale sneh nie je a myslím, že dnes ani nebude :(
    Prajem ti veselé Vianoce :D a veľa darčekov aj keď tie Vianoce naozaj nie sú o darčekoch :D
    Taktiež som chodila kradnúť koláče, ale tento rok s tým seknem :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy upřímně, Vánoce ráda nemám.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne to bolo jedno. JA som mala svoju knihu a ani ku stolu a stromčeku sa mi od nej nechcelo

    OdpovědětVymazat
  5. Na mojom blogu sú tri nové články. Photos, Reviews, Christmas!!! Prosím pozri si ich a komentuje. Ďakujem!
    Nikoletta

    OdpovědětVymazat