středa 12. března 2014

Ruším blog..


Zdravím všechny svoje affs a v první řadě se chci omluvit za svou neaktivitu a neobíhání. Ale pochopila jsem, že už nemám tolik času na tento blog, protože se věnuju ještě jinému blogu a upřímně už ani nemám o čem psát články. Spousta affs už si mě odstranila a já bych nechtěla, aby mé affs měly v přátelích někoho, kdo neobíhá. Takže si mě můžete taky smazat. Ale chci všem poděkovat, za to, že moje výplody četli (:D) a za to, že i já jsem mohla být součástí jejich blogů. Svým affs přeju ať se jim na blogu i dále daří a kdyby měl někdo zájem, dávám zde odkaz na blog, kterému se nyní převážně věnuju. Je to knižní blog, takže pokud máte rádi knihy, budu moc ráda když se třeba někdy mrknete :) zde

Mějte se krásně,

Tessie



3 komentáře:

  1. Tak to je škoda, že ho rušíš :(
    Ale na tvoj knižný blog raz za čas určite zájdem :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je škoda :´( :´(
    Na tvůj druhý blog se určitě podívám! :)
    Tak sbohem no........ :´(

    OdpovědětVymazat
  3. Ahooj :((( jinak sem okoukla ten tvůj 2 blog a je naprosto božííí :DDD

    OdpovědětVymazat